Laskin asiakkaani innoittamana miten taidokas esiintyminen yhdistettynä tehokkaan esitysaineiston, tukimateriaalin valmistamiseen ja hyödyntämiseen vaikuttaa tiedotustilaisuuksien, myyntipäivien ja kokouksista koituviin kuluihin.
Investoimalla johtavassa- ja esimiesasemassa sekä myyntitehtävissä olevien henkilöiden esiintymis- ja vuorovaikutustaitoihin saavutetaan selkeästi säästöjä ja lisätään kilpailukykyä. Tutustu yksinkertaiseen ajatuksia herättävään laskelmaan.
Asiakkaideni myynti on lisääntynyt valmennuksen jälkeen jopa 20% vain 4 kuukauden aikana. Esimiesten tietoisuus vaikuttavan esiintymisen keinoista on helpottanut tiimien motivointia, lyhentänyt ja tehostanut sisäisiä palavereita ja helpottanut myyntitilanteissa esiintymisiä sekä tuotteiden esittelyä.
Kuvat kertovat miten 30 – 200 hengen yrityksessä säästettäisiin tehostamalla tiedotustilaisuuksia ja myyntipäiviä valmistautumalla esityksiin taidolla ja jakamalla informaatiota nykyaikaisesti. Tilaisuuksien tarkoitushan on vaikuttaa toimintaan, asenteeseen tai motivaatioon!
Taidokasta tehostamista puoltaisivat säästöjen lisäksi seuraavat asiat:
– enemmän asiaa ja asenteen muokkaamista lyhyemmässä ajassa
– napakat, tehokkaammat eli vaikuttavammat esitykset > yleisö pysyy aktiivisena
Laskelmassa en ole huomioinut edes seuraavia asioita:
– tilaisuuksiin siirtymiseen kuluva aika
– mahdolliset majoitus ja kilometrikorvaukset